[REVIEW] Special Halloween - Vassen Dolly Plus Red circle lenses from PinkyParadise

6:51

Hello Cookies!

Con motivo de Halloween, PinkyParadise (tienda bastante famosa de lentillas para quien no la conozca) se puso en contacto conmigo para hacer una colaboración.
Me dejaron elegir el diseño que quisiera (con excepciones como siempre) así que, con motivo de Halloween y ya que nunca había tenido unas, decidí escoger mis primeras lentillas rojas!

On the occasion of Halloween, PinkyParadise (a rather famous circle lenses store if you don't know it) contact with me to do a collaboration.
They let me choose the design I want (with exceptions as always) so, on the occasion of Hallween and since I had never had a pair, I decided to chose my first pair of red circle lenses!

Vassen Dolly Plus Red


Brand - Vassen

Origin - South Korea
Diameter - 15.0mm
Base Curve - 8.6mm
Water Content - 42%
Life Span - Yearly
Prescription  -0.00 ~ -10.00
Package - Pair of Circle Lenses (2 pcs) + FREE Macaron Lens Case

Price - 22'90$

BUY HERE

Hice una sesión especial por Halloween con mi pareja para hacer la review de las lentillas y promocionarlas, así que todas las fotos son de la sesión.
En este post os pongo las específicas de las lentillas y haré otro con el resto de la sesión porque quedaron unas fotos maravillosas!

I did a special photoshoot for Halloween with my photographer to do the circle lenses review and promote then, so all photos are from the photoshoot.
In this post you will see more specific circle lenses photos and I will write other post about the photoshoot becauses there are really amazing photos!


El color es precioso! Un rojo súper intenso. Al principio me veía súper rara con ellas, sobretodo porque en este maquillaje no llevo eyeliner ni nada que suelo usar, pero creo que para un look de diario quedarían perfectas.

The colour is so beautiful! A super vivid red. At first I saw myself very strange with them, especially because for this makeup I didn't use eyeliner and nothing of my everyday makeup, but I think that they can look amazing in a everyday look too!


En cuanto a comodidad, máxima! Estuve con ellas más de 6h y sin ningún problema. A partir de las 6h ya se me cansa la vista, pero es cosa de mis ojos sensibles.
El tamaño es mucho más grande del que suelo escoger, 15mm, aunque como era para Halloween no me preocupaba. Me encanta el efecto dolly que hacen, seguro que se intensifica con unas pestañas postizas.

About comfort, maximum! I wore them for more than 6h without problems. Then I get tired sight, but it is for my sensitive eyes.
Size is so much bigger than I usually wear, 15mm, although as it was Halloween not worried me. I love the dolly effect they do, I'm sure I can intensify it with false eyelashes.


En definitiva, 100% recomendadas en todos los sentidos, no he podido encontrarles ninguna pega a estas lentillas.
Si estáis buscado lentillas rojas ya sabéis, este modelo es perfecto!

Definetely, 100% recommended in every way, I couldn't find anything bad about these circle lenses.
If you are looking for a red circle lenses, this design is perfect!



cookiescorpse

You Might Also Like

0 comments

Afiliados

Más allá del arcoíris gris
Strawberry Fiels
RedStar-Sama ART
Image and video hosting by TinyPic
Ailoviusoumach

zap!

zap!

Sponsors